Forum: SDL RSS
Oyun yapma forumu
Avatar
Salih Dinçer #1
Üye Ock 2012 tarihinden beri · 1880 mesaj · Konum: İstanbul
Grup üyelikleri: Üyeler
Profili göster · Bu konuya bağlantı
Konu adı: Oyun Yapma Forumu (yeni gibi görünüyor!)
Bu Erdem için...:)

http://oyunyapalim.com/forum/konu-Ozgur-Bir-Foru…?pid=29…

Paylaştığım adres ise bir başlık; burada özgür bir forum olduğunu ve kuralları (forum kurallarını bile) kafaya takmamamız gerektiğini, bedavacı olmamamızı ifade eden bir ileti ve devam eden tartışmalar...:)
Bilgi paylaştıkça bir bakmışız; kar topu olmuş ve çığ gibi üzerimize geliyor...:)
Bu mesaj 2 defa değişti; son değiştiren: erdem; zaman: 2012-08-30, 08:04.
Değişiklik nedeni: Konuyu oyun programlama bölümüne taşıdım
erdem (Moderatör) #2
Üye Tem 2009 tarihinden beri · 895 mesaj · Konum: Eskişehir
Grup üyelikleri: Genel Moderatörler, Üyeler
Profili göster · Bu konuya bağlantı
Teşekkürler :)

Eskiden oyun geliştirme ile ilgili oyunyapimi.org diye bir site vardı. Son zamanlarda da http://www.oyungelistirici.org vardı. Hatta oyungelistirici'de önceleri EA'da diğer oyun şirketlerinde çalışan profesyonel oyun programcısı arkadaşları da görmek mümkündü.

O sitenin C++ derslerine baktım. Ama böyle Cin Ali'nin Hikayeleri gibi C++ dersleri, makalelerini beğenmiyorum. Ayrıca hatalar var ve iyi programlama teknikleri kullanılmamış.  C++ konusunda ders hazırlıyorum diyen kişinin şu listedeki kitaplardan en az bir kaç tanesini okumuş olmasını beklerim :)
template <class ContWall>
inline bool FindClosestPointOfIntersectionWithWalls(Vector2D A,
                                                    Vector2D B,
                                                    double& distance,
                                                    Vector2D& ip,
                                                    const ContWall& walls)
{
    distance = MaxDouble;
 
    ContWall::const_iterator curWall = walls.begin();
    for (curWall; curWall != walls.end(); ++curWall)
    {
        double dist = 0.0;
        Vector2D point;
 
        if (LineIntersection2D(A, B, (*curWall)->From(), (*curWall)->To(), dist, point))
        {
            if (dist < distance)
            {
                distance = dist;
                ip = point;
            }
        }
    }
 
    if (distance < MaxDouble) return true;
 
    return false;
}
Yoksa gerçek oyun programlama kitaplarında bulunan şablon, STL ve C++'nin gelişmiş olanaklarını kullanan bu tür kodları görünce arkadaşların oldukça şaşıracağını düşünüyorum  ;-)
Doğrulama Kodu: VeriCode Lütfen resimde gördüğünüz doğrulama kodunu girin:
İfadeler: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Özel Karakterler:
Forum: SDL RSS
Bağlı değilsiniz. · Şifremi unuttum · ÜYELİK
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20100516-dev, © 2003-10 by Yves Goergen
Şu an: 2017-04-26, 12:39:43 (UTC -07:00)