Forum: Diğer Konular RSS
XNA ve Pacman Çalışmalarım
Sayfa:  önceki  1  2 
acehreli (Moderatör) #16
Kullanıcı başlığı: Ali Çehreli
Üye Haz 2009 tarihinden beri · 4527 mesaj
Grup üyelikleri: Genel Moderatörler, Üyeler
Profili göster · Bu konuya bağlantı
Yanıtlanan mesaj ID 888
Güzel fikir... :) Kutucuğun tam yarı olup olmamasına oynadıkça karar veriyorsundur. Herhalde büyüklüğü oyunun doğallık hissini etkiliyordur.

Ali
erdem (Moderatör) #17
Üye Tem 2009 tarihinden beri · 978 mesaj · Konum: Eskişehir
Grup üyelikleri: Genel Moderatörler, Üyeler
Profili göster · Bu konuya bağlantı
Evet bunu görsel olarak çarpışma kutucuğunu çizdirdiğimde buldum. Örneğin pacman şöyle bir durumdayken çarpışma kutucuğu tam olduğu zaman (dikkat ederseniz biraz yukarda) aynı anda sola gitmeye çalıştığı zaman noktaların ikisini de götürüyor. Çünkü o noktalar da aslında çarpışma kutucuğu boyunda transparan bir resim.

[Resim: http://img246.imageshack.us/img246/6450/ekranw.png]
Doğrulama Kodu: VeriCode Lütfen resimde gördüğünüz doğrulama kodunu girin:
İfadeler: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Özel Karakterler:
Sayfa:  önceki  1  2 
Bağlı değilsiniz. · Şifremi unuttum · ÜYELİK
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20100516-dev, © 2003-10 by Yves Goergen
Şu an: 2017-11-19, 04:27:48 (UTC -08:00)